Väggtvätt

Så nu är vi äntligen hemma igen.
Patriks hoj är nyservad och fin och under tiden det hände var vi på IKEA och köpte hem hyllsystem av sorten "Anotonius".
Tror att vi kommer få köpa ungefär lika mycket till innan vi har så det täcker väggarna.
Köpte även två stycker "Skubb" hängade förvaringar i svart med lådor till, att förvara mindre skor och andra saker i.
Och så fyra kassetter att ha kläder i utan att det samlar damm som kan stå på hyllorna.
Även dessa får vi nog köpa till minst lika många av, men det är svårt att beräkna innan hyllorna är uppsatta.
På de allra översta hyllplanen skall vi sätta små tvärslåar av trä samt en list i framkantoch ha som vinhyllor.

På IKEA träffade vi lite kändisar... först sprang vi på min gamla trummis tjej Malin med stor mage.
Det var bara drygt fem veckor kvar till beräknad födelse.
Efter det sprang vi på Mathias och hans mamma... han berättade att det nog kommit ett paket med Deletion-grejer idag, men hans mamma hann inte öppna innan budet stack igen - surt.

Nu har jag tvättat av alla väggarna inne i rummet så vi kan börja måla.
Patrik mätte och stack iväg för att köpa lite fler lister som också skall målas.
Efter målningen blir det ett benpass på gymmet innan det skall grillas middag och slappas resten av kvällen.
Denna helgen kommer ta knäcken på mig, jag är helt slut av allt fysiskt arbete. Kommer somna gott även ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag tänkte att jag skulle passa på att utmana dig!
http://kykyri.blogg.se/1209750383_50_frgor.htm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback