Mot nya utmaningar

Idag har jag åkt runt i min egen bil på arbetstid.
Lite skum känsla när man är van att inte befinna sig mer än ca tjugo meter ifrån telefonen hela dagarna.
Jag har först varit ett par timmar i fotostudion och packat upp flera pallar med grejer som skall fotas.
Har även fått montera en del, vilket var skitskoj, eftersom jag bara sett de flesta bilderna på en platt tvådimensionell bild.

Sedan åkte jag vidare till vårt lager ut mot Tuve för att kolla hur mycket som stod kvar där av de saker jag beställt.
Det var inte så mycket.
Det mesta har inte kommit dit ännu.

Men det känns så himla gött att komma igång... även om en hel del får vänta tills Peter kommit hem från Asien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback