Kondition någon?

Okej.
Nu har jag spelat fotboll.
Tror jag var inne i matchen typ 3 x 20 minuter och jag trodd ejag skulle spy.
Fan vad allt blir mycket jobbigare när man inte har nån bra kondition.
Okej... skulle jag småjoggat samma tid så hade det funkat, men alla ruscher.
Hade glömt hur jobbiga de är.

Men skoj som tusan var det och även om jag var minst på plan och enda tjejen, så var jag väl inte helt kass ändå.
Men det är jobbigt när tänket finns och kroppen inte orkar, så nu måste jag komma igång och jogga minst en gång i veckan och så får det bli rocknboll på söndagarna så ofta jag hinner och det inte ösregnar,
Kanske skall skippa veckan innan bröllopet för att inte ha en massa fula blåmärken.

Passade på att svänga förbi Intersport på vägen hem.
De hade nyöppnat butiken i Nordstan och skulle ha en massa extra bra erbjudanden och jag hade ju alla presentkort kvar sedan min födelsedag.
Det blev ett par nya löparskor + ett par junior gräsfotbollsskor.
Totalt gick det loss på 1190:-  inte så illa!  Fotbollsdojjorna lade jag bara 400:- på eftersom jag endast kommer ha dem ett par timmar i månaden under sommarhalvåret.

Jag kommer nog knappt kunna gå imorgon,
Skall bli skoj att stappla omkring i högklackat på måndagsmötet =)

Kommentarer
Postat av: doc

Va e det för folk som e kvar i rock n bollen??

2009-04-20 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback