Från 0 - 100...

Har varit fullt ös hela denna arbetsdagen också.
Först möte på Trygghetsrådet en halvtimme imorse.
Hade inte så mycket frågor, utan får återkomma om det finns frågor kring och efter intervjun.
Annars fick jag messt en del av mina resonemang bekräftade.

På jobbet har det varit fullt blås från att jag dök upp strax före tio tills nu.
Men jag har fått undan det jag borde fått undan och ägnat sista halvtimmen åt att skicka iväg två jobbansökningar.
Fick ett fint tips från en av patentarna att det fanns en ledig tjänst på kundtjänst hos dem.
Det hade varit grymt, även om det är längre att åka än där jag jobbar nu, men företaget vet jag är bra.
Det är värt mycket.

Dessutom ett vikariat på ett år som ekonomiassistent mycket nära mitt hem.
Håller tummarna för båda jobben, att jag skall få komma på intervju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback