Till alla er besvikna över gårdagen.

Kanske har just er partner inte fattat att ni blir glada över en liten blomma eller att få komma ut och äta middag.
De avfärdar hela alla hjärtans dag jippot som komersiellt trams.
I min värld är det lite såhär: om jag vet att den jag älskar blir glad över något, då gör jag det för att göra personen jag älskar glad, även om jag själv kanske tycker det är lite tramsigt.
Sedan ,åste det ju kanske inte hända på en bestämd dag, men nån gång imellanåt i alla fall.
För att hålla passionen vid liv och visa att man tänker på den andre ofta även om man varit ett par länge.
Alla blir ju glad över det faktum att någon annan tänkt på just den och tagit sig tid att fixa något.

Så till alla er som sitter hemma och muttrar över gårdagen.
Den här cybergåvan är till er!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback