Plågis.

Var hos tandläkaren imorse.
Fick testa ny variant av bedövningsmetod, via dator - droppe för droppe.
Dock tog den inte helt, men jag sa att de kunde köra ändå.
Förr lagade jag ju alltid helt utan bedövning.

Tyvärr har jag en gammal lagning som börjat gå sönder lite, så jag måste dit en gång till innan jag kan teckna frisktandvårdsförsäkringen.
Nåväl... jag kommer hamna i riskgrupp två, den näst bästa, så 85kr/måndag kommer dras från mitt autogiro.
Då ingår två undersökningar + de normala lagningar som behövs till följd av detta under en treårsperiod.
Det är det mer än värt.

Kommentarer
Postat av: Linda

" 85kr/måndag"...? Det blir ju svindyrt ;)

Postat av: Ullis

Mig lagade de med laser och vattenstråle som slog bort det som var sönder i tanden. Kostar säkert mer..men känns inte alls :)

2009-01-30 @ 13:21:14
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe
Postat av: Anna från VK

Jag lagar också alltid utan bedövning.



Mamma har tandläkarskräck, och glömmer nästan bort att andas. Men jag klarar mig fint. Dock inte det roligaste besöken man kan göra.



Kram!

2009-01-30 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback