Pyssel hemma.

Idag blir det pyssel hemma ända tills Tommy och Sofie dyker upp.
Jag skall måla inne i panrummet. Till att börja med bara en väggfast inredning, sedan även golv, men golvet blir nog tidigast imorgon.
Vi har fått upp nya stora tavlan i gästrummet också.
Vi satte den mitt på väggen tills vidare. I framtiden skall vi rama in lite fler foton och hänga upp bredvid också.
Lär ju bli lite schyssta bilder från Egypten =)

Patrik skall bygga om en av våra innedörrar som vi inte längre behöver till en lite skiljevägg där jag skall ha mitt hemmakontor. Och så skall jag beställa ett coolt rosa draperi att hänga framför från Ellos, så jag får min egen lilla rosa bubbla där inne... bland de gula kakelväggarna, ha ha.
Nåja, det kommer duga som kontor i alla fall + att det skall bli förvaringshyllor för torr och basvaror där inne också.
Man får ju knö ihop allt lite när man inte har obegränsat med utrymmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback