In my secret garden...

Ikväll efter jobbet gjorde jag ett ryck och stack ut och klippte gräsmattan en sista gång för detta året.
Patrik kom ut efter ett tag han med och vi hjälptes åt att kratta upp klippet.
Skall göra ett ryck till i helgen nu när det skall vara fint väder och klippa ner lite buskar samt rensa lite i rabatterna.

Sedan är det nog lugnt i trädgården tills det är dags att kratta ihop lite löv och vintertäcka en del av buskarna med. Men det blir nog aktuellt först om ett par veckor.

Har tagit hem grejerna jag beställde från jobbet som kom idag.
I alla fall nästan allt, tror det var lite restorder på en del varor.
Men jag har packat upp och sorterat in i förvaringslådorna jag köpte igår, så nu har jag rätt bra koll på vad jag har hemma.
Behöver dock göra en kompletteringsbeställning på lite mer garn bl.a. för det kommer nog inte räcka till en halsduk det jag har hemma nu.
Men nu har vi även lite presenter att ge bort framöver till barn i vänkretsen  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback