Rabattkupongsshopping

Vi fick hem rabattcheckar från Åhléns kundklubb i slutet av förra veckan.
20% på accessoar/skor/väskor från att., Wera eller Compliment, 20% på Åhléns frottésortiment samt 20% på valfri hårprodukt.
Dessutom fick man en presentcheck på 100:- för varje 500-lapp man handlade för.
Så vi shoppade loss.
En del av våra handdukar är så sunkiga så det var lika bra att byta ut dem.
Det blev fyra handdukar, två badlakan och två gästhanddukar.
Sedan bidde det en burk balsam från Kerastase.
Och så bidde det en stråväska till mig som passar bra till stranden eller annat i sommar.
Till slut bidde det även en lergryta som vi spanat på ett par gånger, så nu kan vi utäka matlagningsrepertoaren med smaskiga långkok =)


Jag har ju dessutom 20% extra i personalrabatt, så vi sparade ganska mycket pengar på köpet.
Plus att vi fick två värdecheckar att lösa in på 100:- vardera.
Kanske unnar jag mig den där fina tunika från Hunky Dory.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback