Sorgligt.

Det finns en tjej vars blogg jag läser ganska ofta.
I början var det för att jag tyckte hon hade en grymt snyggt tränad kropp och tittade efter gymtips.
Sedan hade hon oftast snygga outfits för dagen som man kunde få lite inspiration ifrån.
Men det sista halvåret har det mest handlat om tusen olika skönhetsingrepp.
Hela tiden vad hon gjort och även vad hon planerar att göra och vad hon vill testa.
Jag blir lite sorgsen när jag läser om denna kvinna som är vacker, stark och frisk och har en supersnygg fit kropp, som ändå måste utsätta sig för operationer, spruta in kemikalier mm innanför huden bara för att hon skall se lite bättre ut i sina ögon.
Vid nåt tillfälle bloggade hnom om att fylla brösten igen, men då tror jag att hennes kile undrade varför och att de var bra som de var efter första operationen och sedan har jag inte läst något mer om det.

Är det hit dagens unga kvinnor med för mycket pengar är på väg?
Istället för en ny dyr väska på armen skaffar man förlängda fransa, nya kindben och restylanar bort de fina linjerna i ansiktet?

Jag tycker det är sorgligt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyvärr så blir inte det så snyggt i slutändan..Tråkigt med dom som inte är nöjda med ansiktet dom fått. Många som råkat ut för bränder och ansiktet blivit förstört, dom skulle göra allt för att få tillbaka det som det såg ut innan..



Bra blogg! =)

Postat av: Wysteriia

Tror jag också följer den bloggen....;)

2010-04-29 @ 12:51:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sussi

Oj, vill du hinta vilken...?

2010-04-29 @ 13:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback