Rolig kväll!

Jag och baby tog bussen in till stan strax efter sex igår.
Uppklädda och fina.
Sedan hade vi sällskap upp till Kungsportsplatsen där jag avvek in till Berså och P fortsatte till lilla London där de skulle käka middag alla grabbarna.

Inne på Berså fick jag en smarrig, somrig välkomstdrink som jag minglade runt med tills tacobuffén serverades.
Mmm... gott med tacos!!! Starkt var det också så alla satt och snorade lite efteråt.
Kvällens miss var dock att ngn jävel bestämt att det sklulle vara en tv påslagen inne i rummet vi satt eftersom det var melodifestival.
Alla vet ju hur folk fungerar när det finns en tv. Blickarna dras dit per automatik.

Nåja... vid halv elva var discot igång i alla fall ochjag fick svänga mina lurviga.
Otroligt kul!!!
Även om kondisen inte är den bästa och jag svettades som en gris.

Strax före två mötte jag upp grabbarna utanför och vi hade sällskap ner till stationen där Mike och Anders hoppade på tåg mot Stenkullen och vi tog bussen hem till oss.
De hade också haft en bra kväll, ända tills de hamnade på Valand.

Men tack Therese för en himla rolig utekväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback