Sista heldagen med gänget?

Idag blir en helkul dag fylld till bredden av aktiviteter.
Lite som sista natten med gänget - fast dagen då =)

Skall dammsuga lite här hemma och käka lite gröt.
Sedan blir det först något så exotiskt som replokalsspelning med Crude som ville få till ett genrep innan deras gig den 29:e och eftersom jag inte kan komma då så kommer jag idag istället.
Kommer inte ihåg när man hängde i nåns replokal sist och hörde en spelning.... typ -98 kanske uppe i Rannebergen ha ha.... vilka minnen man har från den tiden.

Sedan blir det fotboll som vanligt.
Lär bli HETT idag så jag får väl börja fylla på med vätska redan nu.

Efter det depåstopp på Marklands pizzeria skulle jag tro och sedan vidare ut till have nånstans och bada av oss lite blod, svett och tårar.
Till slut bär det av hem till Robert för att se finalmatchen mellan Spanien och Holland.
Jag håller på Holland eftersom deras supportrar alltid är så glada =)
En anledning så god som någon.

låter inte det som en strålande dag??

Kommentarer
Postat av: Petra

En helt okej anledning till att hejja på holland:D



sv: de är dessutom supersköna, förutom lite skav på ena tån men den lindar man in och så blir det bra igen. 99 kronor på skopunkten så passa på innan dom tar slut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback