Inte som jag tänkt mig...

Gympasset idag blev inte som jag tänkt mig.
Planen var att avsluta med 20 minuter cardio, men det blev för stressigt eftersom vi bestämt att vi skulle köpa thaimat och se ett avsnitt Prison Break också.
Får ta gymmet och cardio imorgon när fikan med Viktor nu blev inställd.

Dagens pass:
Bröstpress rak rygg: 3x10 + 1x8 22kg.
Flyes på bänk med hantlar: 3x10 6kg.
Axelpress med hantlar: 2x10 + 2x8 7kg.
Framåtlyft med hantel: 3x10 4kg.
Lyft med skivstång smalt grepp: 3x10 10kg.
Triceps i kabel med rak stång: 2x10 + 2x6 25kg.
Triceps med rep i kabel: 3x8 15kg.

Kände mig stark och det var ett smart drag att börja med axlarna eftersom det är dem jag vill lägga mest krut på. Men jag ökade på samtliga övningar mot sist.

Kommentarer
Postat av: storråttan

Du är bäst älskling :)

2010-03-10 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback