Med siktet inställt!

Det är dags att komma igång igen.
Ta tag i kosten = sluta äta en massa kakor, glass och godis.
Lägga upp en bra plan för träningen med både styrka, löpning och söndagsfotboll.
Gärna ett pass yoga i veckan också, borde kunna gå eftersom jag kan göra det hemma.

Jag vill inte känna mig tung och mjuk i hullet.
Jag vill vara frisk, stark och vacker.
Och lite snabbare på milen ;)

Så här kommer lite inspirationsbilder jag kan titta på när sötsuget sätter in och motivationen går i bott:


Tight mage med definierade muskler.


En rund och fast rumpa + starka ben.


Ett snabbare och lättare löpsteg och förbättrade tider på de sträckor jag brukar springa.

Start 1:a maj och jag kommer behöva peppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback