Letters to Juliet

Ikväll har det varit tjejkväll här hemma.
Jag och grannhunden Pepsi.
P har varit på kickoff med jobbet sedan tidig eftermiddag, först på St Jörgens spa och sedan middag på Oleary's... oj vad synd det är om honom.

Själv fick jag ratta låsbil hem och passade på att använda P's utlånade kreditkort till att shoppa en massa saker till hemmet för.
Det blev en sittpuff Cirkus, två vimpelset och två örngott ur samma serie från Lagerhaus.
Sedan stannade jag till i Bäckebol och hittade ordet "kärlek" i trä som jag letat efter, sedan blev det två bordslampor på EM möbler och slutligen två tavellister på IKEA.
Sedan var planen gentligen att stanna till på ICA på vägen hem, men klockan hade blivit så mycket och jag skulle ju plocka upp Pepsi och ge henne mat, så det blev frysta pizzaslices från IKEA till fredagsmiddag för mig istället.
Rätt goda faktiskt.

Väl hemma med Pepsi, hennes sovkorg och lite annat satte vi oss till ro och började se på film.
Tjejfilm - d.v.s. romantisk film stod på schemat.
Letters to Juliet med Amanda Seyfried i huvudrollen.
Mycket söt film och jag både grät och log, som det skall vara.
Men jag kan rekommendera den till alla som gillar romantik.




Kommentarer
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

Postat av: Caroline

ska se den ikv :D

2011-02-24 @ 21:31:23
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback