FUSTRA Dag 12 - 18 dagar kvar

Träning:
Blev ett lunchpass idag och då gäller det verkligen att vara effektiv och fokuserad.
Insåg dessutom att jag andtas fel mot vad som står i mina papper, så nu vände jag på steken idag.
Vet inte om jag kände någon skillnad mot innan, men vi kör på rätt sätt from nu istället.
För övrigt kändes det bra förutom att jag får nästan som sendrag i vänster vad när jag löper och även efteråt, trots mycket stretch av vader och ben i allmänhet.

---------------

Dagens matintag:

Frukost:
2 dl lättyoghurt + 50 gram müsli.

Mellanmål:
4 msk keso med kanel + en apelsin.

Lunch:
Thaigryta på kyckling, med lite ris och kokt broccoli.

Middag:
Ångkokt torskfilé med kesoplättar och kokta grönsaker + 2 msk sås gjord på turkisk lättyoghurt och citron.

Kvällsmat:
5 gram mörk choklad, fyra cashewnötter, ett knäcke med bredost och två skivor kalkonsalami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback