Lätt febrig

Vaknade vid nio och hade lite ångest.
Drömde först att jag var soldat med full mundering som skulle leta efter min lillebror som helt plötsligt hamnat med ett annat kompani och jag ville rädda honom från alla hemskheter genom att ha honom vid min sida.
Nu har jag inte ens gjort lumpen och inte har jag nån bror heller.
Sedan fortsatte drömmen med att jag var på en brygga och i vattnet fanns det farliga hajar, men de såg ut som vita tigrar.
Tigermamman försökte hela tiden hoppa ur vattnet för att nå mig på bryggan och skada mig.
Konstigt och läskigt på samma gång.

När jag väl kom upp kände jag mig väldigt varm.
De som känner mig vet att det är ytterst ovanligt eftersom jag alltid gnäller om att jag fryser även om termometern visar på 22-23 grader.
Tog tempen efter att ha suttit still i fåtöljen en timme och den visade på 37,6.
Ingen direkt feber, men lite varmare än normalt.
Så jag lyssnade på min kropp och avstod från gymmet. Kanske blir det ett lugnt yogapass i eftermiddag istället.

Nu har vi mätt upp alla tak och väggar som skall målas och gjort en lista på hur många kvadratmeter som varje färg skall vara. Så skall vi åka i veckan, så snart P fått sitt nya betalkort, och handla färg + beställa tapeten till hallen.
Så förmodligen går nästa helt åt till att måla tak och kanske ett par väggar.
Skall bli skitkul att få ordning ännu mer här hemma!!

Hittade en söt pall som jag är sugen på att ha som sängbord:

Får väl åka och titta på den live, men den är praktiskt eftersom man kan stapla tidningar i underfacket, ha böcker och klocka och handkräm eller vad man nu har på sitt nattygsbord på mellanhyllan och så kan man dessutom få plats med en lampa högst upp om man vill det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback