Efter-jobbet-shopping

Stack ner till Nordstan efter jobbet för att reka lite.
Blev en fin träningstopp från Röhnisch, en löst sittande i vitt med svart mönster på, samt en sportbehå från Nike.
Sedan hottade jag ett par mörkblå leggings med bakfickor som blir fina i vår/sommar till vita toppar, linnen och blusar.
Efter det snackade jag lite skit med kollegorna inne på Lagerhaus.
De hade fixat vårfint i butiken med kuddar, balkonglådor och picnickorgar.
Riktigt krispigt och inspirerande.

Vidare till Åhléns där det skulle rekas efter vad jag skall använda min 20%-kupong till.
Hittade ingenting?
Hur är det möjligt???
Jo, kanske en topp från Hunky Dory, men skulle vilja ha den i annan färg, eller kanske ett par vita Converse.
De jag köpte förra året var lite för små så dem sålde jag till en Mary Kay-kollega.
Hade även en rabattkupong på valfri make up-produkt, så det blev en liten knallgul skugga från Make up store.
Tycker alltid det är svårt med de där kupongerna, har ju redan allt smink och all hudvård jag behöver hemma.
Så nu har jag satsat på glitterliners och skuggor i knalliga färger eftersom det är det enda MK inte har i sitt sortiment.
Provade även remsandaler jag spanat på tidigare, men de satt inget bra på.
Typiskt.

Imorgon skall jag ta med mina fina sandfärgade pumps in till jobbet och sticka iväg till skomakaren på lunchen och få dem omklackade.
Lärde mig på mitt förra misstag och nu kommer jag alltid klacka om skor av lite bättre kvalitet innan jag börjar använda dem.
För nu kan man ju faktiskt börja gå i lite nättare skor, i alla fall om man har ett par tunna strumpor på sig =)


Min är på vit botten med svart mönster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback