Plan B

Skulle åkt med grannen till jobbet imorse.
05:40 var det sagt.
Gick ut och ställde mig vid bilen, men ingen granne.
Gick in och väntade i värmen och höll utkik genom fönstret.
Men ingen granne.
Satte på mobilen och fick sms om att hon var sjuk =/
Plan B fick således bli egen bil in till jobbet idag, eftersom P skulle jobba hemma med en massa ritningar och dörruträkningar.
Ville ju inte gärna förlora en timme för att kolla busstider och vänta på en sådan när jag gått upp så tidigt.

Dagen flöt på snabbt och har varit ganska stressig.
Startade med att rensa undan på mitt eget bord så att jag kunde hjälpa till att packa och och plocka webshopsorders så fort butiken var upplåst.
Så det är väl mest det jag gjort idag, plockat och packat kartonger.
Hoppas vi har glada tillrop från nöjda kunder i början på nästa vecka när alla de första paketen nått fram till sina mottagare =)

Nu blir det mys med god mat och film i soffan, sedan lär vi väl båda däcka vid nio efter den tidiga morgonen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback