Mysig natt

Inatt har vi sovit ganska bra, speciellt Patrik tror jag =)
Oliver fick börja med att somna i sin säng.
Sedan sov han gott i fyra timmar innan han började knorra lite för att han var hungrig.
Då lyfte jag över honom till vår säng och ammade liggande på varje sida.
Det hela tog ju sin tid, men sedan låg han mellan oss invirad i sin filt och snusade så gott.
Det bästa av allt var att han inte hade alla sina monsterljud för sig när han låg intill mig utan kom till ro direkt.
Och det verkar som att redan efter ett halvt dygn av hud-mot-hudterapi så har min mjölkproduktion ökat, yeay!!
Nu kör vi såhär i två dygn till så hoppas vi på att endast ta till flaskan vid enstaka tillfällen =)

Idag blir det ett besök till BVC samt en snabbis ner till Lindex för att byta dubletterna vi fick igår.
Det är kul när folk prickar så bra på vad man tycker om så man redan har köpt det själv ha ha.
Så istället blir det nog en pyjamas i stl 56 för pyjamasar går som smör i solsken när blöjorna inte alltid håller riktigt tätt.
Så innan vi beger oss iväg skall jag klura ut hur fästena skall sitta på vagnschassit så att man kan klicka i babyskyddet direkt på och inte behöva ha med liggkorgen också.

Men allra först frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback