Mys med Marie och Julia

Idag fick vi finbesök av Marie och lilla Julia.
Julia var dock en hel del större än sist vi sågs =)
Det är kul att höra att hon låter nästan identiskt med min nuvarande kollega Marias lilla Emma.
De har samma sätt att stötvis kasta ur sig små ljud och yffar på samma sätt vid amning.
Sötnosarna!!
 
Vi inledde med lunch direkt när de kom eftersom de hade sovit länge och klockan var kurr-i-magen-dags på mig.
Blev nyttigt idag eftersom jag bestämt mig för att ta tag i mitt frossande - tonfisksallad med ägg och keso.
Inte helt fel i värmen!
Avslutade med en mindre nyttig muffin, men god var den =)
Sedan gick vi ut på en promenad på ca en timme. Gjorde en snabb detour in på Jysk också eftersom Marie spanat in handdukar hon ville köpa.
 
Förutom trevligt sällskap en halv dag så fick vi även en fin body med bilar på.
Tack!! Den var superfint. Kommer nog passa i vinter först, men det gör ju ingenting eftersom stl 74-lådan är helt knökad =)
 
Lilleman somnade snabbt vid nattningen, men höll sedan på att vakna stup i kvarten första timmen och var jätteledsen. Stackarn. Hoppas denna fas inte håller på alltför många veckor, för han behöver sin sömn.
Annars har vi testat bärselen en hel del idag och den verkar gå hem ordentligt - kul!!!
 
Dagens träning:
50 minuters promenad på ca 5,5 km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback