Hälsomånad - dag 13

Bra dag idag motionsmässigt. Lite sämre matmässigt, men det är ju trots allt lördag.
Och mina utsvävningar har ändå rymts inom det spann jag motionerat bort, så egentligen helt ok.
Idag har jag, Ulrika och Mia varit i Nödinge och pärlat armband till förmån för barncancerfonden.
Bara en sån sak!! Helt grymt och trevligt + god fika.
 
På eftermiddagen gick hela lilla familjen långpromenad i duggregnet.
Mycket härligt.
Och imorse var jag på gymmet direkt efter frukost. Höll dock inte på att komma in eftersom det var obemannat och man numera måste ha kod ihop med sitt kort, men fick hjälp av väktare via telefon, så till slut kom jag in.
Gött att träna när det är nästan tomt där inne. Körde utfall i smithen bl.a. - känns redan nu i rumpan, så imorgon komme rjag nog ha problem att ta mig upp och ned för trappan.
 
Mat:
Hembakt bröd med keso och kalkon till frukost.
Två apelsiner med keso och kanel till mellanmål/lunch efter träningen.
En lussekatt, en pepparkaka, en ballerinakaka och sju vaniljpraliner hos Marie där vi gjorde armband.
Middagen idag var grym. Viltgryta på fläskfilé, trattisar mm och kokt potatis. Ett litet glas rött till det.
Kvällssnacks; en och en halv ruta mörk choklad och en näve jordnötter.
 
Motion:
40 minuters styrketräning.
Långpromenad ca 8,7 km på knappt 1½ timme.
 
Imorgon blir det Tjolöholms julmarknad ihop med mamma och pappa.
Efter det kanske vi tar vägen om P's föräldrar om inte klockan är alltför mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback