36 år idag.

Idag fyller jag 36.
Det känns inget speciellt.
Har inga åldersnojjor ännu, och hoppas jag slipper få det längre fram också.
Firade genom att gå och förtidsrösta då jag är bortrest på själva valdagen.
Annars föredrar jag att rösta på valdagen, känns lite högtidligt på något sätt att stå och köa till båset tillsammans med alla andra.
 
Har också hunnit med en långpromenad i solen längs älven.
Blev firad hemma med blommor, paket och bubbel.
Fick en fin blomma av grannarna och massor med elektroniska grattishälsningar, samt skönsång av mamma och pappa i telefonen.
En bra födelsedag med andra ord!
 
På kvällen åkte vi hela familjen ner till centrum och åt middag tillsammans med Mattias och Ingrid ur vår föräldragrupp. De var de enda som kunde med kort varsel.
Men mysigt hade vi. Oliver åt för glatta livet av både sallad, varmrätt och glassen efteråt.
Hela skjortan var nedfläckad av chokladglass, men vad gör det när man har tvättmaskin?
 
KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback