Bad, snögubbe och 30-årsfest

Igår på förmiddagen var vi som vanligt och badade i varma goa bassängen.
Oliver simmade omkring, sprang och hoppade från tjockmadrassen, åkte båt och fångade lian.
Sedan när Cornelia med familj dök upp blev det lite bus och bubbel tillsammans med dem.
 



Efter middagsluren gick Patrik och Oliver ut för att åka pulka medan jag skulle dammsuga huset.
De kom dock snart tillbaks igen eftersom tövädret förstört backen och gjort den snorhal.
Istället rullade de ihop en fin snögubbe som Oliver fick sätta näsa på =)
 
 
För min del avslutades kvällen med 30-årsfest för Sofie som fyllt för ett tag sedan.
Vi bjöds på välkomstdrink och lite plockmat och sedan en hysterisk frågetävling med tema från 1984 då hon föddes.
Många garv hann det bli innan jag gick hem, vilket var ganska så tidigt med tanke på hur trött jag är just nu.
Hoppas ni andra hade roligt ändra fram till småtimmarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback