Semester, road trip till Upplands Väsby

 Passade å att at en morgonkaffe hos fler släktingar i Mölltorp.
En var lite trött efter att ha suttit på vildsvinspass hela natten.
Men kul att ses ändå :)
(null)
 
Sedan körde jag vidare till sysslingen o Pålsboda för att hämta upp min jacka och minste sonens gosedjur som vi glömt veckan innan.
Passade på att få lite extra puss av Leia.
(null)
 
 Fick tipset om att stanna på Julita gård när jag ändå körde vägen söder om Hjälmaren.
Tänkte att det var perfekt ställe att stanna för lunch, men det visade sig att de hade stängt måndag och tisdag i veckan.
(null)
 
(null)
 
Tog en promenad runt hela stället och njöt av alla vackra hus och deras trädgård.
(null)
 
(null)
 
Väl framme i Upplands Väsby hämtade jag upp hjärtat vid centrum och sedan checkade vi in på hotellet. Scandic Infra City.
Coolt ställe med massa grönt i lobbyn.
(null)
 
(null)
 
Vi hade fått ett stort rum med vardagsrumsdel två trappsteg ner från sängen.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 Tog med datorn för att kunna blogga lite när A jobbade på dagarna.
Blev dock inte så mycket skrivet, hade fullt upp med massa andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback