Kusin/sysslinghäng

Min kusin som jag träffade ganska ofta som ung tonåring har bott i Brasilien i två omgångar i vuxen ålder, så vi har inte setts så mycket från min gymnasietid och fram till för två år sedan.
Dessutom är ju åtta års skillnad ganska mycket i den åldern.
Men nu när han är hemma i Sverige igen och vi bägge är varannan veckasföräldrar har vi setts ganska mycket och jag tycker det är superfint.

Vi kan peppa varandra, bolla saker högt och lågt och dessutom kan ungarna leka med varandra.
Så jag är så glad över att han finns i mitt liv.
Jag vet inte riktigt vad jag tillför, men kunde i alla fall hjälpa till med mattvätt och bjuder nog på många garv :)
(null)
 
(null)
 
(null)
Badmonstren har varit och gaddat sig och tatueringarna verkade hålla rätt bra trots allt vatten.
 
(null)
Det blir inte så mycket somrigare än så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback