Dagens goa grej

Idag är det halvdag på kontoret.  Wohoooo!!!!
Sedan blir det en sväng in till Nordstan. Skall kolla efter en bikini på Gina Tricot jag tyckte var söt.
Och kolla på de nya topparna de fått in också.
Sedan plockar Patrik upp mig när han slutar vid två och då blir det:

- IKEA, handla kuddar till kuddfodralen jag köpte i helgen.
- Plantagen, handla gödsel och spridare till gräsmattan.

Efter det blir det raka vägen hemåt för mys och Guitar Hero.
Guitar Hero var för övrigt inte helt lätt upptäckte jag igår då jag testade på nivå Easy.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag skrev i nåt tidigare inlägg för några dagar sen tror jag om att vi ska till Göteborg i helgen och bo på hotell på avenyn samt se Suffocation på Musikens Hus.
Ska bli kul att göra nåt lite annorlunda på en påskafton :)

kramar!

Postat av: Anna

om nån ska springa på mig så hoppas jag att det är du!
kramar!

2007-04-05 @ 16:18:51
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: rosenblom

halvdag idag också antar jag? inte för alla...

2007-05-16 @ 14:08:43
URL: http://rosenblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback