Dalmatin beach 2007

Prickig bikiniEftersom vi bara jobbade till tolv
idag så passade jag på att kika lite
i affärerna i stan. Till slut hittade jag
stans enda Gina Tricot som hade
bikinis i sortimentet.
Hade ju spanat på både en prickig och
en med massa röda hjärtan.
Provade båda och mms:ade en bild till
Patrik eftersom jag inte kunde bestämma
mig. Den prickiga blev det.

Sedan promenerade jag bort till hans jobb
så vi kunde åka gemensamt direkt därifrån.
Det bar först iväg till IKEA där vi köpte
innerkuddar och ett par turkosa fodral till.
Utöver detta blev det en turkos filt och två
fluffiga vita överdrag till cylinderkuddarna vi
köpte redan i julas.
Gossegoooos.
Sedan vidare till Plantagen där vi köpte
gräsgödsel, kalk, en gödselspridare och
en handräfsa.
Så nu i påsk skall jag ge mig ut i trädgården
och greja igen =)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg bikini!

Postat av: Sandra

Snygg bikini!

2007-04-06 @ 09:36:23
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback