En sån där lista...

Hittad hos diverse bloggare de senaste dagarna...

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Fortfarande min svarta täckjacka. Hänger dock över armen då jag går hem från jobbet, men det är dags att plocka fram jeansjackan.
2. vad använder du just nu för skor? Går in mina nya t-slejfballerinas från Skopunkten.
3. favoritfärg på kläder? Svart funkar alltid och med vitt eller nån härlig färg till.
4. favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. favoritaffärer? GinaTricot, H&M och Lindex + alla skoaffärer.
6. favoritmärke? Spelar ingen roll, så länge sakerna sitter som de skall. Kanske Rock& Republic på jeansen dock.

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
Han ingen jag använder, men fick en korsettliknande sak av min älskling för ca 2 år sedan.
3. smycken? Alltid min förlovningsring och två tåringar, annars olika halsband lite sådär sporadiskt.
4. solglasögon? Från Lindex, ser ut som en fluga ;)
5. nagellack? Inget. Inga naglar att tala om eftersom jag spelar bas.
6. mp3? Har ingen. Känner inte att jag behöver någon heller.
7. mobil? Svart Nokia med strassdödskalle på =).

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Jobbnycklar och bilnycklar.
b) handväska eller liknande just nu? Alla mina betal/bensinkort, ett läppstift, 2 lypsyl, p-piller och nässpray.
2. vad är du beroende av? Patriks kärlek, musik och internet.
3. vilken sorts lipsyl använder du? En jäkla massa olika.
4. vad tror du på? Möjligheten att själv kunna förändra sitt liv.
5. vad köpte du senast? Trosor med dödskallar, en bok och två kuddfodral, se blogg från siste mars.
6. har du nåt husdjur? Nej.
7. vad bor du i? Villa i Älvängen - 3 mil norr om Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback