Imorgon..

Är det jobb igen.
Har handlat på mig lunchmat och mellanmålsmat att ha på jobbet hela veckan.
Så att det skall gå bra att hålla mitt kaloriantal även i fortsättningen.
Så blir det säkert lite lunchpromenixer i solskenet med Marie också - det är också bra =)

Ikväll precis när jag kommit ur duschen och Patrik kommit hem med hojen dök mamma, pappa. Leo och Maggan upp. De hade varit ute och åkt hela dagen.
De kikade runt lite i och utanför huset och tyckte vi hade det jättefint =)
Efter att de åkt igen käkade vi ris med wokgrönsaker och lite sötsur thaisås och kollade ett avsnitt av DS9.

Nu blir det snart sängen med en bok för att försöka varva ner lite så jag kan somna i tid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback