Oj, vilket kalas!!!

Igår var vi nere hos Ronny och Fia i Kungsbacka.
Ronny fyllde 26 och kom ganska sent på att han ville ha lite kompisar hem och fira.
För på torsdagen ringde han och bjöd på middag.

De bjöd på kanongod mat, fläskfilé i riktigt fet och god sås, med koktpotatis, en smaskig sallad och vitlöksbröd.
Jag försökte att hålla mig till att bara äta tills jag blev mätt, men lite till åt jag nog.
Sedan kom godisskålarna fram och då blev det rätt mycket godis även för mig.
Och till sist en liten bit Viennettaglass, men läsken avstod jag faktiskt ifrån.

Ja ja, kalas är kalas... men idag är det vanlig dag och mina nya rutiner återgår till det normala.
+ en långpromenad skall det bli, med eller utan pojkvän i släptåg.

Invigde mina nya höstshorts igår och vart rätt nöjd med min "outfit".
Såhär såg jag ut på kalajset igår:
image628
Trött efter festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback