Julklappsshopping

Fick ju även pengar i julklapp.
Pengar att köpa bra saker för. Och just nu är jag i stort behov av nya kläder som sitter som de skall.
Så det är i första hand det som pengarna kommer att gå till.
Så igår satt jag och kikade lite på Lindex sida där jag beställde en satinpyjamas, en handväska i svart lack och två par hipstertrosor som var på rea. Plus två par T-shirt BH i mindre storlek. Tyvärr minskar ju även bystens omfång vid viktnedgång. En svart och en vit. Detta paket kommer att finnas för avhämtning i Lindexbutik i nästa vecka hoppas jag.

Och idag på väg till gymmet stannade jag på Apoteket för att köpa nässpray, då fick jag även med mig multivitamin Mitt Val - Sport och en nagelbandsolja.
Dessutom handlade jag ju lite på annandagen då vi var inne på stan. Resten av de pengar jag fick går till att betala en del av den räkning som kommer på de vårkläder jag beställt från HM. Själva paketet kommer först i vecka 1 eller 2 dock.
Näthandel rules. Man slipper så mycket stress i butikerna och kan prova hemma i lugn och ro.
Och så himla besvärligt är det inte att returnera varorna. Bara en tripp bort till affären eller Statoil beroende på vart man handlat ifrån.

image792


Kommentarer
Postat av: sixesandsevens

Hmm... måste man sjäv betala porto om man returnerar saker?? *novis*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback