Okej - frågestund.

På begäran från:
Nakne mannen i din trädgård nattetid  aka Doktorn.


1.Hur gick det med micken du snackade om?? Läste dock inte klart inlägget men det kanske stog nått om det på slutet.
Micken satt snällt i mitt, eh det stativ jag lånar i replokalen.

2. Har Patrik ofta håret i flätor och är det du som flätar dom så?
Han hade flätat dem alldeles själv.

3. Är det du som är min hemliga beundrarinna?
Of corpse.

4. Vad var det värsta du gjort 2007?
Slutade i Viper Trail. Ett beslut som krävde flera års funderande. Men det blev positivt av det med.

5. Hur många gånger fiser ordinarie svensson/ dag?
Eftersom jag inte känner alla Svenssons så vet jag inte, men jag fiser ganska ofta.

6. Favoritmat under 2007?
Nåt med mycket proteiner =) Eller jag vet, grillade grönsaksspett på sommaren.

7. Skador infektioner under 2007?
Bara ganska mycket förkylningar.

8. Vad planeras under 2008?
En jäkla massa.

9. Gillar du mina frågor?
Självklart!

10. Har du läst Stieg Larssons böcker? (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes) -kan annars rekomenderas.
Håller på med den sista delen i trilogin as we speak... ehhh write.

11. Såg ni Kalle anka på julafton?
Jag somnade efter tio minuter - men lyckades se hela "Kan du vissla Johanna".

12. Nyårslöften?
Självklart - kommer i krönikan på nyårsdagen.

13. Största ekonomiska inköp under 2007 som inte vart värt det (största ekonomiska besvikelse)?
Har nog inte gjort nåt stort inköp i år, men vi valde helt fel vecka att åka till Gotland på under semestern.

14. Glögg och mariekex under 2007?
Det har varit dåligt på båda fronter.

15. När planeras nästa Bottomkväll?
När du lyfter luran och säger att du kommer på Bottomkväll =) Eller bjuder in oss till Bottomkväll hos er =)

16. Har du sett transformers? Och isåfall, tyckte du den va lika skitkass som jag? (Stängde av efter 1 timma o 45 minuter)
Nej och nu lär jag ju inte göra det heller.

17. Lyssnar du något på Behemoth (jävligt bra)?
Polsk tvättbjörnsmetal? Njae... funkar bara live för mig.

18. Vad är det för fel på rosa o babyblå?
Beror väl på vem det sitter på?

19. Strängat om basen under året som vart?
Nope.

20. Hur mycket kladdkaka blev det under 2007?
En jävla massa på vår senaste Bottomkväll, annars ingen alls =)

Sådär ja. Nu har jag skrivit några få kortafrågor. Hoppas du var nöjd med dessa. God jul o gott nytt år
Jag är alltid nöjd med dig och dina frågor, annars hade jag ju inte varit din nu så icke hemliga beundrarinna =P

Gott Nytt på er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback