Onödig information? - dagens lista

Hittade denna lista hos Kenza :)


Har du pojkvän/flickvän? Ja, sedan 3½ år tillabak ungefär.

Är du kär? Ja

Hur tidigt stiger du upp? Vardagar strax efter sex, helger oftast innan halv tio.

Vem/vilka vet mest om dig? Mina föräldrar och Patrik.... och säkert en himla mass mer.

Gillar du att slåss? Ja, på boxpassen.

Vad ska du göra ikväll? Raka benen och packa inför jobbets julfest.

Har du utländska föräldrar? Nej båda kommer från Sverige.

Var har du ont? I psyket efter alldeles för lång tids stress på jobbet.

Är du bra på att måla? Nej inte direkt. Och jag gör det sällan.

Vem kramade du senast? Marie eftersom hon fyllde år idag.

Vad längtar du till? Ett par extra dagars ledighet i jul.

Vad heter dina husdjur? Har inga...

Har du körkort? Ja, A + B.

Favoritgodis? Choklad, salt och sega saker.

Morgon- eller nattmänniska? Morgonmänniska.

Sparare eller slösare? Både och.

Har du några homosexuella vänner? Ja.. eller bekanta i alla fall.

Bio eller promenad? Promenad, film ser jag hellre hemma.

Är du kittlig? Ja.

Rädd för insekter? Ogillar dem mest.

Anser du att du är stark? Jag är nog lite starkare jämfört med många andra tjejer i min storlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback