Det här är jag - en utmaning

Svensk motsvarighet för den engelske get-to-know-you listan som valsar runt.


1. När gick du upp idag?
Vid halv tio.

2. Diamanter eller pärlor?
Både och? Fast jag är inet så noga med att smycken måste vara äkta - bara de är vackra.

3. Senaste filmen du såg på bio
Pirates of the Caribbean 2.

4. Favorit-TV- program?
Har ingen inkopplad TV.

5. Vad åt du till frukost?
En macka med marmelad och ost.

6. Vad är ditt andranamn?
Charlotte.
 
7. Din favoritmat?
Svensk husmanskost och grekisk mat.
 
8. Vilken mat gillar du inte?
Rotmos, annars äter jag i stort sett allt.
 
9. Favoritchips?
Sourcreme onion, eller sourcreme cheese.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Clutch - From Beale Street to Oblovioin.
 
11. Vilken bil kör du?
Seat Toledo - en grön som jag ärvt av mamma.
 
12. Favoritmacka?
Nån av de fantastiska från Subway.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Lögnare och folk som tar sig själva på för stort allvar.
 
14. Vilka är dina favoritkläder?
För det mesta jeans och nån go tröja. Till fest klär jag gärna upp mig lite.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Japan!!!!

16. Favoritklädmärke?
Spelar ingen som helst roll, bara plagget sitter bra på.
 
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Framtiden får utvisa...
 
18. Favorittid på dagen?
Morgonen.
 
19. Var är du född?
Göteborg.
 
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Friidrott och kampsport.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morgonmänniska.
 
24. Pedikyr eller manikyr?
Det enda jag orkar mig på hemma är manikyr och det väldigt sällan-
 
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nope.. ni vet redan allt.
 
26. Vad ville du bli när du var liten?
Brandman precis som pappa.

27. Bästa barndomsminnet?
Somrarna på landet bland alla djuren och sysslingarna.

28. Varit i Afrika ?
Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

30. Varit med om en bilolycka?
Nej.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag, då är det helg

32. Favoritrestaurant?
Lilla Tavernan och Flying Scotsman.

33. Favoritblommor?
Lupiner och liljor.
 
34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Thaien i Älvängen.

35. Äger du en cykel?
Ja, Patriks gamla.
 
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Har inget kreditkort, bara konto.
 
37. Läggdags?
När jag jobbar vid tio, annars något senare.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Patrik igår kväll.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Motörhead.
 
40. Favorit färg
Svart, vitt, rött och grönt.

41. Hur många tatueringar har du?
En enda.


Jag utmanar fler att göra samma lista så jag får veta mer om er...
Lämna gärna en kommentar till mig då ni har gjort den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback