Just my luck - med Lindsay Lohan

image524

image525Just my luck är en sån där härligt söt romantisk komedi.
Tjejfilm skulle min kille ha sagt.
Därför passade jag på att se den nu när jag ändå var
hemma själv.
Lindsay spelar tjejen som har tur i precis allt...
...ända tills hon kysser fel kille på dunderfesten hon själv
ordnat.
Då vänder turen.

Men med hjälp av just killen hon kysst och sina vänner
hankar hon sig fram ändå, tills dagen då det vänder igen.
Det är då det verkliga dilemmat kommer.
Men givetvis, som i alla sådana här filmer från
Hollywood slutar allt perfekt.
En mysig och sevärd film, men håll killen borta från
TV:n om du inte vill ha dryga kommentarer.








Kommentarer
Postat av: anna

Ojdå,stavfel:P
tack för att du rättade mig:)

Postat av: anna

Jaaa, faktiskt,såna som typ inte får någon mat.Men skillnaden är ju att krigsfångar inte vill se ut så,men det vill ju de som svälter sig för att de har ändå tillgång till mat om de skulle vilja!

2007-07-02 @ 20:19:30
URL: http://aaannaaaa92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback