Fakta kring min flytt...

Fick ett tips på en lite rolig sak när jag läste en blogg aalldeles nyss.
Man kan tydligen se vad som präglar ens bostadsområde inne på
Teleadress.

Jag flyttade ifrån:

Typ: E16 Lagom är bäst

Utmärkande drag
  • Medelålders
  • Yrkesutbildade
  • Singlar
  • Medleinkomsttagare
  • Nyare hyresrätter i medelstora städer
  • Kvällstidningsläsande
  • Kollektiva värderingar


Jag flyttade till:

Typ: H26 Konventionella Familjer


Utmärkande drag

  • Äldre
  • Högutbildade
  • Gifta par med hemmaboende barn
  • Höga inkomster
  • 70-talsbyggda hus i förort Storstad/Medelstor stad
  • Samhällsintresserade
  • Förändringsbenägna individualister

Sedan om detta stämmer eller ej vete tusan!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback