Fixad punktering och nya vårtecken

KrokusPappa kom hit idag vid lunchtid och hjälpt mig bort
med bilen till verkstaden i byn.
Så vi fick fixat punktering på höger framdäck.
Ett litet litet hål var det tydligen.
Jag passade på att smita in på Apoteket och köpa
nässpray och bafucin under tiden.
Mår bättre idag, men efter fem minuters promenad
kändes det ändå i kroppen att jag är långt ifrån frisk.
När vi kom hem igen såg jag att det börjat växa upp
små fina krokus i härlig orange färg i rabatten på
framsidan.
NICE!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha där ser man! :)
Ja, det är ett ovanligt namn.
Fast jag heter det i mellan-namn. :)

Postat av: Anonym

du glömde din adress utifall det är du som vinner.

2007-03-08 @ 18:35:17
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback