Lista - 4 saker om mig...

Hittad hos diverse andra boggare.

A) Fyra jobb jag haft:
1. Montör
2. Mc Donaldshamburgekrängare
3. Kundtjänst
4. Administratör

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Fear and Loathing in Las Vegas
2. Innan regnet faller
3. Hitta Nemo
4. Monty Pythons filmer

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Fiskebäck
2. Bergsjön
3. Åby, Mölndal
4. Älvängen

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. CSI Las Vegas
2. Lost
3. Prison Break
4. High Chaparall/100 Höjdare

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Atlanta, USA
2. Kreta
3. Skottland på MC
4. Kanarieöarna - alla utom en
och några fler.

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. Hotmail
3. Helgon.net
4. MySpace.com

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos
2. Thai, helst kycklingspett och jordnötssås
3. Husmanskost
4. Flygande Jakob

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Solsemester med en frozen strawberry daiquiri i handen
2. På hojen på Route 66
3. Som turist i Japan
4. I sängen med en bra bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback