Lista

Hittades hos Kelly.

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
- Humör just nu: Illamående och trött.
Favoritgodis: Nötter och choklad - gärna blandat.
Kläder just nu: Mjukisbralls, Wacken T-shirt och stickad kofta.
Musik just nu: Patriks egna projekt Kaoz.
Sommarplaner: Fixa i trädgården, åka på mc-semester och jobba.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du nåt instrument: Spelade trumpet i grundskolan, numera elbas i rock'n'rollbandet Viper Trail.
Morgon- eller nattmänniska: Mer morgonmänniska.
Vem är viktigast för dig: Patrik, mamma och pappa.
Bio eller promenad: Promenad, eller film hemma i egna soffan.
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du: Ibland, men mest av allt gnisslar jag tänder.
Stjärntecken: Jungfru.
Äckligaste insekten: Spindlar och små skadedjur.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Förvandla alla empatilösa idioter till hjälpsamma samariter.
Vad vill du jobba som? Vad som helst som inte gör mig deprimerad och ger tillräckligt med pengar för en aktiv fritid.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja.
- Gillar du att sjunga? Yes, oftast kanske hellre än bra.
Anser du att du är stark? Jag är nog starkare än genomsnittstjejen i alla fall.
Vad gör du om du får hicka? Skrattar.
Vad längtar du mest efter just nu? Vårvärme och kontorsflytt.

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Haha, vändtia rules! Går liksom aldrig att tröttna på. :D Om ett par år kommer väl jag och sonen sitta och spela det... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback