Tag 5 betala för 4

Idag stack vi in till stan för att kolla på kläder och det var faktiskt Patriks förslag.
Han hittade dock inget alls, medan jag hittade desto mer.
Usch... denna månaden har jag verkligen överskridit budgeten, så jag får nog ha en vit shoppingmåndag fram till nästa eller nästnästa löning =)
Men nu har jag nog avverkat allt på min önskelista inför höst och vintur förutom baspolotröja.

Idag bidde det fem par strumpor och overknees från Åhlens.
Jag skall satsa på att ha mycket kjol och shorts i vinter tänkte jag och då är det ju bra om man inte fryser ihjäl på kuppen.
Sedan blev det en svart koftaGina Tricot. En likadan som jag har i grått. Fast en stl mindre. Viktminskningen börjar synas alltså.
Sedan en svartvit version av palestinasjalen från Pepper.
Och två figursydda stretchskjortorHM, en vit med trekvartsärm och en svart med lång ärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback