Bassistans nya kostym

Stack till Allum efter jobbet för att leta efter en höst/vinterjacka.
Började med att jag hittade en grå kostym på HM istället.
Och eftersom t.o.m kavajen satt bra så slog jag till på den.
Köpte dessutom en härlig grön glesstickad halsduk med lite guldtrådar i på Lindex.

Sedan var det det där med jacka.
Det var inte helt lätt. Samtliga inne på HM var för små över axlarna. Skall tjejer inte ha axlar längre?
Hittade en ganska tuff, dock lite väl maskulin på Vero Moda.
Men sedan hittade jag en superläcker rockig, skinnjacka med mudd och lite pälsad krage.
Den vill jag banne mig ha. Kruxet är bara att den kostade 1999 kronor.
Lite väl saftigt. Men jag för väga fördelar mot nackdelar.

Fördel: Den är klassisk i modellen. Den är svart och passar till allt. Det är riktigt härligt mjukt skinn. Den kändes ganska varm. Den är rocknroll som fan.
Nackdel: Den är dyr.

Tog ett par bilder på den så får Patrik uttala sig om vad han tyckte om den, men det lutar åt att jag slår till på den.
Får väl se det som en investering + att nästa lön blir ganska fet eftersom jag får min ökning retroaktivt från 1:a maj utbetald då =)


Annars har jag lirat bas som en demon ikväll.
Fick in på alla tre låtarna och det blir fint som snus.
Jävla tunga svängiga partier.
Tommy skulle lägga sin gura med solon nu när vi drog hem vid tio.
Och nu hägrar sängen, för nu har det blivit alldeles för sent alla kvällar utom tisdag i denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback