Mary Kay . hudvårdsklass

Nu har vi haft after work på jobbet alla tjejerna.
Vi har testat rengöring och ögonserum, foundation och concealer, ögonskugga rouge och läppglans.
Allt från Mary Kay.
Verkar vara bra grejer får jag allt säga.
Jag valde dock att skita i basprodukterna och beställde bara roliga färger.
Ögonskuggeduett "djungle" och en till basskugga i lite rosabrun ton med lite glitter.
En läppenna i gammelrosa och ett ungefär matchande läppglans med lite glitter, samt ett rouge som var i ungefär samma gammelrosa färg.
Sedan passade jag på att köpa en ögonmakeupremover eftersom min snart är slut och även en eye primer som jag tänkt köpa länge så inte ögonskuggan flottas bort under kvällen.
Så nu är jag drygt tusen kronor fattigare.

Nu hägrar Sticky och Moa från Meldrums egna projekt, idag med Dennis från Abramis Brama på bas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback