Svettigt värre

Det blev riktigt fint väder och varmt och gott idag =)
Som balsam för själen, och väldigt svettigt om man grejar i trädgården.
Nu har jag hållt på sedan elva imorse med en liten paus mitt i.
Men jag har hunnit massor.
Efter målandet klippte jag alla buskar och häckar och har nu samlat upp allt skräp som blev, men gud vad fin det vart =)
Klippte ner syrénbusken ytterligare efter tips från min mor som sa att den inte blommar om den klipps varje år, så det är bättre att ta rejält typ vart tredje.
Så nu testar vi det så får vi se.
Hade nog kunnat ta mer, men häcksaxen orkade helt enkelt inte och jag pallade inte att stå och handklippa med
sekatör idag.

Bilder från dagens dagsverke:
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis, det jag ville komma fram till mer eller mindre ;) Du.. du bor väl i gbg`?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback