Toaletten är avstängd

Vi har tagit bort listerna samt gamla toalettstolen på vår lilla toalett på övervåningen.
Patriks kollega skulle kommit och lagnt ny matta idag, men den var tydligen restnoterad och skulle komma imorgon - sa de i alla fall, så vi får väl avvakta och se.
Nu är det i alla fall klart för honom att lägga den när den väl kommer.
Sedan skall en annan kollega hjälpa till att montera in den nya toalettstolen om vi inte klarar det själva.

Det skall bli så gött att slippa fumla sig nedför trappan i mörkret när man blir kissnödig på natten!

Kommentarer
Postat av: Bofsan

Snygg blogg, väldigt snygg :P

Bra inlägg med, intressant att läsa :)

Jag gör designer, headers mm mot förfrågan.

Jag hjälper även till med tekniska saker som datorer mm.

Bara att fråga mig något och rekommendera gärna mig till andra :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback