Utmaning - bloggar jag läser.

Jag har blivit utmanad av Sarah Maria.
Utmaningen går ut på att jag ska nominera 7 stycken bloggar jag läser nästan dagligen. 

Jag kan ju börja med att säga att detta inte är helt lätt då jag dagligen läser betydligt fler bloggar än 7 stycken, men vi testar väl lite då.... utan nån inbördes rangordning.

Anna Larsson's blogg gillar jag för att det är en salig röra av outfits, illustrationer, vardagsångest osv... med glimten i ögat + att hon beskriver samma typ av fester jag själv ofta hamnat på... med bara massa hårt rockande karlar ha ha.

Evelina's blogg gillar jag för att den innehåller så mycket kärlek. Små söta bilder på henne och maken och katten osv.

Charlotte's blogg för att den innehåller mycket träningstips och träningsoutfits. Och hon verkar vara en cool brud med skinn på näsan och med näsa för affärer.

Nadine's blogg för att hennes liv är så fruktansvärt främmande för mig. Om jag är en Svensson på gräsrotsnivå, så är hon det absolut motsatta. Alltså kul läsning =)

Catya's blogg för att den alltid får mig att garva. Hennes funderingar kring C - om han är den rätte eller inte är alltid underhållande, samt interaktionen mellan henne och hennes vänner och kollegor och så har den en grym fräckhet i frispråkighet och bildmaterial.
Som sagt många skratt och det vill man ju få sig ett par om dagen =)

Britta's blogg för att hon skriver om vardagliga saker på ett roligt sätt och så är jag nyfiken på hur det går för mina gamla vapendragare i Viper Trail.

Eva's blogg läser jag mest p.g.a de fantastiska fotona. Speciellt de på lille Rudolph.... I'm a sucker for dogs.



Utöver dessa läser jag nästan alla de Sarah Maria hade på sin lista, hennes egen blogg och en femtedel av de som ligger på topplistan ungefär.... kanske inte alltid läser ingående, men skummar igenom.

Känn dig (ut)manad att göra denna lista du också!



Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för att du utmanar mej... jag ska försöka hinna med att skriva lite. Svårt bara. :o))



/Eva

Postat av: Evelina - newlywed <3

åh tack för fina fina ord!

hoppas dagen blir bra =)

kram

2008-08-18 @ 10:02:34
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: nadia

hej forlat att jag inte tagit mig tid att svara än...jag brukar kika in här också ibland, annars kan du se vilka bloggar jag läser bland mina länkar! puss

2008-08-20 @ 10:41:29
URL: http://www.glife.se/nadinemperio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback