X Files - I want to believe...

Denna film såg vi idag på bio.
Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, har ju sett alla avsnitt av tv-serien samt förra filmen, så jag hoppades på något bra givetvis =)
Och jag gillar samspelet mellan huvudpersonerna Scully och Mulder.
I denna filmen var de inte riktigt vassa ihop som i vissa av seriens avsnitt.
Men visst fanns det en hel del repliker som framkallade skrattsalvor i biosalongen.

Filmen i sig kan väl mest beskrivas som rätt mörk och tung.
Men jag gillade den i alla fall och jag blev inte besviken.
Däremot var det inte så mycket "hokus pokus" med som man är van vid då det kommer till X-files.

Nåja... gillar ni serien har ni säkert redan sett filmen, annars tycker jag att ni skall göra det.


Kommentarer
Postat av: Bright

jaa jag tyckte den var rätt dålig..såg den i förra veckan på bio..hmm..klart besviken..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback