27 dresses

Nu skall vi iväg till stan.
Först skall vi hämta ut nya tv-spel till baby på Komplett.
Sedan vidare till Frölunda Torg... där skall vi bl.a. till Mexx och se om det finns nån schysst kostym till Patrik.
Han ville dessutom titta efter skjortor.
Jag vill titta efter nån röd accessoar till firmafesten i januari, och kanske ett par skor.
Och så skall vi prova vigselringar. Jag har ju spanat på nätet en hel del, men jag måste verkligen prova så det ser ok ut bredvid förlovningsringen sedan.

Efter det skall vi in till stan till Ramona Design där jag skall prova brudklänningar.
Skall ju förmodligen inte köpa någon eftersom jag bett Monica hjälpa mig och sy, men jag vill prova lite olika modeller av ringningar så jag vet vilken typ som passar min kroppsform allra bäst.
Man vill ju liksom vara till sin fördel när man står där och säger ja till varandra =)

Efter det vidare till Backaplan och Intersport.
Fick presentkort av mina arbetskamrater då jag fyllde år samt av mamma och pappa i julklapp.
Så nya löpardojjor bl.a. skall införskaffas. Mina har nämligen hål på tån och är nog egentligen utslitna.

Och sist men inte minst skall vi hälsa på familjen Odelberg-Brolycke och få äta middag ihop med dem.
Trevligt trevligt!

See ya all tonight!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Gud vad mysigt att få testa brudklänningar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback