Anmäld x 2

Idag har jag anmält mig till två roliga events.
Båda äger rum i januari.

Det första är jobbets "julfest". Eller välkommen 2009-fest som det blev i år.
Den kommer äga rum nere i Osby. Visade ju mitt inbjudningskort till detta häromdagen.
Dresscode är att man skall ha nånting på sig i färgerna gult, rött eller orange.
Och vad hittade jag då?
Jo, klänningen jag köpte i Köpenhamn till en fotosession som aldrig blev av.
Den är med vit botten, svart band i midjan och med rött och orange blommönster över byst och längst ner på kjolen.
Så skall vi se vad vi kan hitta mer till den.

Det andra är Mary Kays kick-off i Jönköping.
Har tagit semester på fredagen för att hänga med redan från början.
Så först utbildning på Elite Park Hotell, sedan direkt vidare till Jönköping där del i dubbelrum väntar och så middag och mingel på kvällen.
Sedan är det med utbildning och seminarier på lördagen innan vi åker hem på eftermiddagen igen.
där vete 17 vad man skall ha på sig på kvällen ifall det då inte längr eär vanlig dresscode med svart dräkt och pumps som gäller.

Alltså två roliga saker att se fram emot nästa år redan nu =)


Ev. partyoutfit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback