I've got m@il!

Lunkade ut till brevlådan i regnet förut.
Och vad fanns där???
Jo... en inbjudan till jobbets kickoff-fest i januari + mitt stamgästkort på Scandic Hotels.
Inte för att jag vet vad jag skall med det till, men det har ju blivit ett par hotellnätter med jobbet den sista tiden, så det kanske är bra att ha =)

Men festen skall bli himla skoj!
Dresscode är kläder i vår loggos färger; gult, orange och rött... så nu får jag väl ge mig ut i mellandagarna och se vad jag kan skrapa ihop till detta =)

Nä.
Nu är det dags för en raid i affären och så skall jag hämta mitt HM-paket på Statoil.
Sedan blir det mer te och SATC i soffan.
Har fått lämna återbud till middag hemma hos Tommy och Sofie ikväll, så Patrik får åka ensam.
För två veckor sedan lämnade vi ju återbud för att P var hemma sjuk, så det kändes lite dumt att göra det helt igen.
Nåja... känner jag Tommy rätt så tar maten slut i alla fall! =)

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

NU vet jag vad för företag du jobbar åt! Fick för mig att det kunde vara IKEA först, men Osby och färgerna gjorde att jag kom på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback